Organiziranje dela od doma v času izrednih razmer

Žal do te vsebine ne morete dostopati, ker niste aktivni naročnik priročnika Sodobna orodja vodenja.

Sodobna orodja vodenja

Kratek predogled članka:

Zaradi potrebe po zmanjševanju negativnih posledic pandemije koronavirusa (COVID-19) se je veliko organizacij, tako v javnem kot zasebnem sektorju, odločilo za delo na domu. Ker časa za pripravo ni bilo veliko (ukrepi so pričeli veljati »čez noč«), si v nadaljevanju poglejmo, na kaj moramo biti pozorni, da bo delo organizirano čim bolj optimalno.

Organizacija opravljanja delovnih obveznosti na drugem kraju (na primer delo od doma) bi v normalnih okoliščinah zahtevala spremembo ali sklenitev nove pogodbe o zaposlitvi (49. člen ZDR -1). Vendarle pa ZDR-1 v 169. členu, v času izjemnih okoliščin, omogoča poenostavljeno odrejanje dela na drugem kraju. To pomeni ...

Priročnik Sodobna orodja vodenja

Prednosti priročnika in portala Sodobna orodja vodenja

  • Z zbranimi orodji, nasveti, preglednicami in odkljuknicami boste lažje izvajali vsakodnevne aktivnosti in vsestransko izboljšali najpomembnejše veščine vodenja.