Oglaševanje

Oglaševanje na Instagramu

Instagram je družbeno omrežje, ki uporabnikom omogoča objavo fotografij in videov ter urejanje teh vsebin. Že decembra 2016 je imel več kot 600 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, doslej se je to število dvignilo na več kot milijardo (Omnicore Agency, 2019). Od tega jih 60 odstotkov uporablja Instagram tudi za to ...

Oglaševanje na LinkedInu

LinkedIn je največja in najbolj uporabljena platforma za poslovno mreženje.

Neodvisna agencija za tržno raziskovanje TNS je za LinkedIn leta 2012 opravila raziskavo The Mindset Divide. V njej je raziskala miselnost na osebnih in profesionalnih družbenih omrežjih ter kako se ta razlikujejo glede na emocije. Anketa je izhajala iz predpostavke ...

Osebni branding na LinkedInu

Personal branding oziroma osebno znamčenje je izraz, ki pomeni, da sebe in svojo kariero tržimo kot blagovno znamko. V dobi sodobne tehnologije se za osebno znamčenje uporabljajo družbena omrežja, katero izberemo, pa je odvisno od tega, s čim se ukvarjamo in koga nagovarjamo.

Osebno znamčenje na spletu lahko doseže najširši ...

Priročnik Sodobna orodja vodenja

Prednosti priročnika in portala Sodobna orodja vodenja

  • Z zbranimi orodji, nasveti, preglednicami in odkljuknicami boste lažje izvajali vsakodnevne aktivnosti in vsestransko izboljšali najpomembnejše veščine vodenja.