EKOmunikacije

29. 7. 2020

Kako strankam predstaviti svojo ekološko usmerjenost

Ekološko gibanje v zadnjih letih pospešeno spreminja politiko delovanja podjetij in miselnost ljudi ter pušča v življenjih globoke spremembe. Pogosto v menedžerskih krogih slovenskih podjetij na žalost še vedno vlada mišljenje, da so ekologija in z njo povezani projekti nepotreben in predvsem previsok strošek ter podjetju pomenijo le breme. Vendar ...
Samo za aktivne naročnike:
29. 7. 2020

Okoljevarstveno/zeleno/ekološko trženje

Trženje je proces, s pomčojo katerega se organizacija kreativno, produktivno in donosno poveže s trgom. Trženje je umetnost, s katero ustvarimo in zadovoljimo kupce ter dosežemo dobiček. Trženje pomeni to, da pravim ljudem ob pravem času, kraju in ceni, s pravo komunikacijo in promocijo priskrbimo prave izdelke in storitve ...
Samo za aktivne naročnike:
29. 7. 2020

Ekološka komunikacija v različnih primerih

1. Primer učinkovitega sporočanja: trgovina Hofer Trgovina Hofer na svoji spletni strani (http://www.hofer.si/si/html/product_range/ekoloska_kakovost_pri_Hoferju.htm) opiše svoje izdelke, ki jih trži pod lastno blagovno znamko Natur aktiv. Kot lahko vidimo, je ekološka kakovost, ki jo tržijo, izjemno enostavno in berljivo razložena: pojasnjeni so zgodovina ekološke ponudbe v trgovinah Hofer in ...
Samo za aktivne naročnike:
29. 7. 2020

Greenwashing ali zavajajoče zelene trditve

Izraz greenwashing označuje zavajajočo promocijo okoljskih prednosti izdelkov ali storitev oziroma okoljskega vedenja podjetja. Zeleno zavajanje je koncept lažnega poudarjanja okoljske odgovornosti z namenom pridobivanja različnih bonitet za podjetje. Je nekaj, kar v resnici ni namenjeno varovanju okolja, ampak predvsem večanju dobička korporacij. Verjetno ste se kot potrošnik že kdaj ...
Samo za aktivne naročnike:
29. 7. 2020

Kaj je pomembno z vidika potrošnika?

Okoljsko označevanje, certifikati in oznake Že od poznih sedemdesetih let se na embalažah pojavljajo razne nalepke z izjavami in deklaracijami, ki želijo potrošnika obvestiti (ali prepričati) o okoljskih lastnostih proizvoda. Te deklaracije temeljijo bodisi na lastni trditvi bodisi na trditvi, ki jo potrdi (certificira) tretja, neodvisna stran. Vsi proizvodi, s ...
Samo za aktivne naročnike:

Imate vprašanje?

Z veseljem vam odgovorimo še isti dan.