EKOmunikacije

29. 7. 2020

Kako strankam predstaviti svojo ekološko usmerjenost

Ekološko gibanje v zadnjih letih pospešeno spreminja politiko delovanja podjetij in miselnost ljudi ter pušča v življenjih globoke spremembe. Pogosto v menedžerskih krogih slovenskih podjetij na žalost še vedno vlada mišljenje, da so ekologija in z njo povezani projekti nepotreben in predvsem previsok strošek ter podjetju pomenijo le breme. Vendar ...
Samo za aktivne naročnike
29. 7. 2020

Okoljevarstveno/zeleno/ekološko trženje

Trženje je proces, s pomčojo katerega se organizacija kreativno, produktivno in donosno poveže s trgom. Trženje je umetnost, s katero ustvarimo in zadovoljimo kupce ter dosežemo dobiček. Trženje pomeni to, da pravim ljudem ob pravem času, kraju in ceni, s pravo komunikacijo in promocijo priskrbimo prave izdelke in storitve ...
Samo za aktivne naročnike
29. 7. 2020

Ekološka komunikacija v različnih primerih

1. Primer učinkovitega sporočanja: trgovina Hofer Trgovina Hofer na svoji spletni strani (http://www.hofer.si/si/html/product_range/ekoloska_kakovost_pri_Hoferju.htm) opiše svoje izdelke, ki jih trži pod lastno blagovno znamko Natur aktiv. Kot lahko vidimo, je ekološka kakovost, ki jo tržijo, izjemno enostavno in berljivo razložena: pojasnjeni so zgodovina ekološke ponudbe v trgovinah Hofer in ...
Samo za aktivne naročnike
29. 7. 2020

Greenwashing ali zavajajoče zelene trditve

Izraz greenwashing označuje zavajajočo promocijo okoljskih prednosti izdelkov ali storitev oziroma okoljskega vedenja podjetja. Zeleno zavajanje je koncept lažnega poudarjanja okoljske odgovornosti z namenom pridobivanja različnih bonitet za podjetje. Je nekaj, kar v resnici ni namenjeno varovanju okolja, ampak predvsem večanju dobička korporacij. Verjetno ste se kot potrošnik že kdaj ...
Samo za aktivne naročnike
29. 7. 2020

Kaj je pomembno z vidika potrošnika?

Okoljsko označevanje, certifikati in oznake Že od poznih sedemdesetih let se na embalažah pojavljajo razne nalepke z izjavami in deklaracijami, ki želijo potrošnika obvestiti (ali prepričati) o okoljskih lastnostih proizvoda. Te deklaracije temeljijo bodisi na lastni trditvi bodisi na trditvi, ki jo potrdi (certificira) tretja, neodvisna stran. Vsi proizvodi, s ...
Samo za aktivne naročnike