Kreativno razmišljanje v vodenju

24. 6. 2020

Ožanje in zapiranje idej

V prvi fazi smo odpirali polje in iskali čim več čim pestrejših idej. Naslednji dve fazi sta namenjeni ožanju in izboru idej, ki jih bomo lahko tudi udejanili. Najpogostejša kriterija sta učinkovitost in uresničljivost idej, seveda pa lahko izdelate svoj nabor kriterijev, po katerih boste zapirali polje idej. Pri tem ...
Samo za aktivne naročnike
24. 6. 2020

Tehnike za kreiranje idej

Izmed predstavljenih tehnik izberite tiste, ki se vam zdijo najbolj uporabne za vaš konkretni namen. Čeprav se vam morda na prvi pogled zdijo nenavadne, bomo do novih, drugačnih idej prišli le na drugačne, nenavadne načine. Tehnike so preskušene v praksi na različnih področjih in izhajajo iz spoznanj o tem, kako ...
Samo za aktivne naročnike

Imate vprašanje?

Z veseljem vam odgovorimo še isti dan.