Reševanje konfliktov v različnih poslovnih situacijah (1)

06. 10. 2021 | Avtor: mag. Franka Bertoncelj

Predogled vsebine

»Ne se kregat!«

To na videz pacifistično vzgojno sporočilo smo mnogokrat slišali od svojih staršev, ko smo se sprli z bratom ali sestro. Da bi v njihovih očeh ohranjali podobo složne družine in olikanih otrok, smo se morali po hitrem postopku pobotati. Z »dajta si ljubčka« pa so nam naznanili, da je konec debate.

Da so konflikti nekaj nezaželenega, smo se tako že zgodaj naučili. Družbeno pogojeno anti-konfliktno naravnanost smo kasneje še utrdili v socialnih interakcijah kot učenci, študenti in zaposleni. Ker se konfliktov nismo naučili reševati z razumevanjem in osvojili veščin dogovarjanja, imamo v svoji osebni zgodovini veliko slabih izkušenj, ki nam služijo kot dokaz za ohranjanje prepričanja, da so konflikti nevarni, destruktivni in se jim je veliko bolje izogibati.

Ali ste že naš naročnik? Prijavite se.

Nazaj